Obal roku 2015 v kategorii „Nápoje“ je od blanenského grafika

18. července 2015, kultura, přečteno: 2650×

Vytvořit perfektní logotyp, firemní design, design obalů a etiket na víno – to vše je spojeno s precizní prací blanenského grafika a výtvarníka Romana Kopeckého. Jednoduchost, čitelnost, použitelnost, jednoznačnost. Tyto základní principy ctí blanenský autor při tvorbě nové značky nebo logotypu.

Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.

Článek měl omezenou platnost.
Informace v něm uvedené nemusí být již aktuální.

Vítězná etiketa Romana Kopeckého16. června 2015 proběhlo zasedání poroty udílející tradiční ocenění OBAL ROKU 2015, což je svého druhu jedinečná soutěž na českém trhu, kde nejlepší obal vybírá odborná porota. 

Posuzují se obaly z pohledu jak inovace, legislativy, ochrany produktů, ekologie a požadavků uživatelů obalů, tak také marketingu a logistiky. Z 66 nominovaných bylo vybráno 27 vítězů napříč šesti kategoriemi.

V kategorii „Nápoje“ zvítězila etiketa vinařství Starý vrch. Etiketu vytvořila společnost ETIFLEX, s. r. o. podle grafického návrhu Romana Kopeckého z Blanska.

Také České vinařské závody a. s. přinášejí na trh s vínem hned dvě novinky: nový produkt a nové logo společnosti. Zákazníci tak mohou ochutnat nové známkové víno Kohoutí krev a poznat nové logo, jehož autorem je opět blanenský grafik Roman Kopecký.

Nové logo podtrhuje historii a původ Českých vinařských závodů a je dalším krokem k omlazení sortimentu a nové image tradičního výrobce vína s více než šedesátiletou historií výroby.

K lidskému štěstí a k úsměvné pohodě patří prostřený stůl, víno a přátelé. Tož na zdraví a blahopřejeme!

Pavel Svoboda
Galerie Jonáš Blansko