Výběrové řízení na sociálního pracovníka
17. října 2007, zprávy z MěÚ, přečteno: 5143×
Město Blansko vyhlašuje výběrové řízení na funkci sociální pracovník v oddělení dávek pro zdravotně postižené odboru sociálních věcí MěÚ Blansko.
Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.
Požadované obecné předpoklady:
- státní občan ČR, případně cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt
- občanská a morální bezúhonnost
Požadované kvalifikační předpoklady:
- ukončené vyšší odborné vzdělání v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální práci, sociálně právní činnost nebo ukončené
- vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči
Další požadované předpoklady:
- znalost zák. o sociálních službách a právních předpisů z oblasti dávek pro zdravotně postižené
- znalost správního řádu
- znalost práce na PC
- řidičský průkaz sk. B
- praxe ve veřejné správě vítána
- komunikativní osobnost
Způsob, termín a místo nástupu:
- pracovní poměr na dobu určitou – zástup za nemoc s možností prodloužení za mateřskou a rodičovskou dovolenou, nástup k 1. 12. 2007 nebo dle dohody, MěÚ Blansko
Platové zařazení:
- řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., v platném znění, nařízením vlády č. 564/2006 Sb., v platném znění, a předpisy souvisejícími, platová třída 8
Lhůta pro podání písemné přihlášky:
- 1. 11. 2007
Náležitosti přihlášky:
- jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, kontaktní telefon, datum a podpis
- životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
- výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (nebo doklad o jeho vyžádání)
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely tohoto výběrového řízení ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů
Písemnou přihlášku spolu s požadovanými doklady a přílohami doručte v zalepené obálce se značkou „SOC – DZP – NEOTVÍRAT“ na adresu:
Město Blansko
Ing. Josef Kupčík, tajemník
nám. Svobody 3
678 24 Blansko
Nevyžádané dokumenty a doklady budou po ukončení výběrového řízení skartovány.
Další články v kategorii „zprávy z MěÚ“
2. července 2025
U sochy legionáře si po 108 letech připomněli bitvu u Zborova
30. června 2025
Blanenské školy o prázdninách čeká modernizace
28. června 2025
Dopravní hřiště nabídne rozšířený provoz o letních prázdninách
26. června 2025
Zastupitelé schválili závěrečný účet města, dotaci hokejistům i úsekové měření ve Křtinách
25. června 2025
Radní přidělili dotace, řešili také revitalizaci Palavy nebo další opravy haly Mlýnská
23. června 2025
Dvůr Dělnického domu dostane nové dláždění
19. června 2025
Modernizace a stěhování dočasně omezí služby řidičských průkazů a živnostenského úřadu
16. června 2025
Restaurátor očistil kamenné sochy a busty ve městě
11. června 2025
Radní udělali další krok v přípravě stavby nové lávky na sportovní ostrov
11. června 2025
Blansko ocenilo nejlepší deváťáky