Elektronické podání na živnostenském úřadu
9. února 2009, zprávy z MěÚ, přečteno: 3384×
Občané mají možnost elektronického podání přímo na živnostenském úřadě. Podíl ohlášení živnosti a oznámení změn prostřednictvím vyplnění elektronického jednotného registračního formuláře postupně narůstá.
Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.
Klient, který v současné době navštíví živnostenský úřad, má volbu učinit podání na papíře nebo tzv. „elektronicky“. Využije-li možnost elektronického podání, nevyplňuje žádný formulář, ale nahlásí pracovníkovi úřadu své identifikační údaje a ústně učiní veškerá oznámení. Pracovník úřadu tyto skutečnosti zapíše přímo do informačního systému. Následně vytiskne formulář a klient správnost údajů pouze stvrdí svým podpisem.
Tento způsob podání má přínos pro klienta i pro úřad. Klient je ušetřen vyplňování
papírového formuláře a úřad takto pořízená data použije k dalšímu zpracování.
Další články v kategorii „zprávy z MěÚ“
28. března 2024
Město ocenilo učitele mateřských i základních škol
25. března 2024
V budově městského úřadu začíná částečná rekonstrukce. Za provozu
20. března 2024
Výběr zhotovitele na nový krytý bazén je stále v procesu
19. března 2024
Radní schválili dotaci na doplnění cyklostezky nebo akční plán na rok 2024
18. března 2024
Výsadba stromů ve městě začala dříve
11. března 2024
Opravy kanalizačních šachet změní dopravu v centru města
6. března 2024
Na veřejném setkání představili plán na zjednosměrnění ulic
6. března 2024
Radní schválili programové dotace pro sport i kulturu na rok 2024
4. března 2024
Policie bilancuje rok 2023. Přibylo trestných činů a ubylo přestupků
28. února 2024
Blanenské mateřské i základní školy budou otevřené i o prázdninách