Výběrové řízení na funkci ředitel/ředitelka Nemocnice Blansko
6. května 2009, zprávy z MěÚ, přečteno: 4500×
Město Blansko vyhlašuje výběrové řízení na funkci: ředitel/ředitelka Nemocnice Blansko, příspěvková organizace, se sídlem Sadová 33, 678 31 Blansko.
Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.
Požadované obecné předpoklady:
- státní občan ČR, případně cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt
- občanská a morální bezúhonnost
Požadované kvalifikační předpoklady:
- ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
Další požadované předpoklady:
- komunikativní osobnost
- organizační a řídící schopnosti
- praxe nejméně 5 roků ve zdravotnictví
- znalost zákonů a předpisů platných pro zdravotnictví
- řidičský průkaz sk. B
Platové podmínky:
- řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., v platném znění, nařízením vlády č. 564/2006 Sb., v platném znění, a nařízením vlády č. 469/2002 Sb., v platném znění
Náležitosti přihlášky:
- osobní údaje: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, kontaktní telefon, datum a podpis
- životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
- výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- osvědčení podle § 4 odst. 1 a čestné prohlášení podle § 4 odst. 3 zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích, v platném znění
- souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely tohoto výběrového řízení ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění
- písemná výhledová koncepce organizace
Písemnou přihlášku spolu s požadovanými doklady doručte na adresu:
Město Blansko
sekretariát starostky
nám. Svobody 3
678 24 Blansko
Zalepenou obálku označte heslem „Výběrové řízení nemocnice – NEOTVÍRAT“.
Za poslední den pro doručení přihlášky do výběrového řízení se považuje doručení na podatelnu MěÚ Blansko nejpozději dne 25.05.2009 do 12.00 hodin.
Nevyžádané dokumenty a doklady budou po ukončení výběrového řízení skartovány.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Další články v kategorii „zprávy z MěÚ“
29. března 2024
Město obnovuje tradici oceňování významných blanenských osobností
28. března 2024
Město ocenilo učitele mateřských i základních škol
25. března 2024
V budově městského úřadu začíná částečná rekonstrukce. Za provozu
20. března 2024
Výběr zhotovitele na nový krytý bazén je stále v procesu
19. března 2024
Radní schválili dotaci na doplnění cyklostezky nebo akční plán na rok 2024
18. března 2024
Výsadba stromů ve městě začala dříve
11. března 2024
Opravy kanalizačních šachet změní dopravu v centru města
6. března 2024
Na veřejném setkání představili plán na zjednosměrnění ulic
6. března 2024
Radní schválili programové dotace pro sport i kulturu na rok 2024
4. března 2024
Policie bilancuje rok 2023. Přibylo trestných činů a ubylo přestupků