Blanenští pracují na vytvoření databáze stávajícího stavu budov v majetku města
10. března 2017, zprávy z MěÚ, přečteno: 1822×
Na zpracování tzv. pasportu nemovitostí pracuje odbor komunální údržby v součinnosti s odborem územního a investičního rozvoje. Město je povinno pečovat o svůj majetek, vytvořením kompletní a ucelené databáze stávajícího stavu budov je nezbytným krokem k jeho zhodnocení a vytvoření plánu oprav.
Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.
„Základní evidence budov v majetku města je již připravená. Karty jednotlivých nemovitostí byly zpracovány podle jednotného modelu tak, aby údaje byly vzájemně porovnatelné. V současné době doplňujeme další informace o vybavení budov, o jejich energetické náročnosti a podobně,“ uvedl Petr Rizner, vedoucí odboru komunální údržby.
Kompletní pasportizace budov v majetku města má být hotova do konce tohoto roku.
red
Další články v kategorii „zprávy z MěÚ“
16. dubna 2025
Radní schválili prázdninový provoz školních družin i individuální dotace
14. dubna 2025
Blansko přivítalo nové občánky
11. dubna 2025
Pískoviště i dětská hřiště prošla po zimě revizí, renovují se i lavičky
8. dubna 2025
Rekonstrukce městského úřadu pokračuje. Práce přemístí odbor dopravy
3. dubna 2025
Město rozdělilo dotace v oblasti kultury i sportu
2. dubna 2025
Radní schválili dotace, jednali o modernizaci ZŠ Salmova i o zázemí fotbalového stadionu a dalších projektech
24. března 2025
Město obnovilo toalety v přízemí zámku
19. března 2025
Radní řešili zázemí dětských skupin, krytý bazén i pumptrack. Schvalovali také dotace
17. března 2025
Blansko zahájilo modernizaci veřejného osvětlení, vymění téměř polovinu svítidel
14. března 2025
Prvními občánky města Blanska roku 2025 jsou Olívia a Marek