Blanenští pracují na vytvoření databáze stávajícího stavu budov v majetku města
10. března 2017, zprávy z MěÚ, přečteno: 1615×
Na zpracování tzv. pasportu nemovitostí pracuje odbor komunální údržby v součinnosti s odborem územního a investičního rozvoje. Město je povinno pečovat o svůj majetek, vytvořením kompletní a ucelené databáze stávajícího stavu budov je nezbytným krokem k jeho zhodnocení a vytvoření plánu oprav.
Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.
„Základní evidence budov v majetku města je již připravená. Karty jednotlivých nemovitostí byly zpracovány podle jednotného modelu tak, aby údaje byly vzájemně porovnatelné. V současné době doplňujeme další informace o vybavení budov, o jejich energetické náročnosti a podobně,“ uvedl Petr Rizner, vedoucí odboru komunální údržby.
Kompletní pasportizace budov v majetku města má být hotova do konce tohoto roku.
red
Další články v kategorii „zprávy z MěÚ“
23. dubna 2024
Město hledá firmu na opravu běžecké dráhy i zázemí pro fotbalisty
23. dubna 2024
Blansko slavnostně přivítalo nové občánky
22. dubna 2024
Městské základní školy v novém školním roce otevřou dvanáct prvních tříd
18. dubna 2024
Město zavádí nový systém parkování
15. dubna 2024
Dělnický dům dostane novou vzduchotechniku, elektroinstalaci a dokončí se odvlhčení
10. dubna 2024
Radní schválili výběrová řízení i vypsání dotací na zahraniční styky
8. dubna 2024
Město připravuje projekt na přestavbu budovy ve Sladkovského ulici
4. dubna 2024
Na hřbitově skončila stavba nového kolumbária
2. dubna 2024
V Blansku pokračují opravy chodníků
30. března 2024
Blansko a Scandiano si letos připomínají 60 let partnerství