Upozornění pro pořadatele akcí pořádaných v Rekreační oblasti Palava
12. října 2017, zprávy z MěÚ, přečteno: 1525×
V souladu s Vyhláškou č. 1/2001, kterou se vydává Provozní řád pobytu na území „Rekreační oblast Palava“, je nutné, aby veškeré pořádané akce v této oblasti byly předem schváleny Radou města Blanska a provozovatelem rekreační oblasti, kterou je společnost Služby Blansko, s. r. o.
Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.
Upozorňujeme tedy pořadatele akcí, aby tento fakt brali v potaz a doručili žádosti o pořádání akcí s takovým předstihem, aby je stihla před konáním akce projednat Rada města Blanska.
Termíny konání zasedání rady najdete na www.blansko.cz.
Žádosti se podávají na odboru komunální údržby.
Další články v kategorii „zprávy z MěÚ“
18. dubna 2024
Město zavádí nový systém parkování
15. dubna 2024
Dělnický dům dostane novou vzduchotechniku, elektroinstalaci a dokončí se odvlhčení
10. dubna 2024
Radní schválili výběrová řízení i vypsání dotací na zahraniční styky
8. dubna 2024
Město připravuje projekt na přestavbu budovy ve Sladkovského ulici
4. dubna 2024
Na hřbitově skončila stavba nového kolumbária
2. dubna 2024
V Blansku pokračují opravy chodníků
30. března 2024
Blansko a Scandiano si letos připomínají 60 let partnerství
29. března 2024
Město obnovuje tradici oceňování významných blanenských osobností
28. března 2024
Město ocenilo učitele mateřských i základních škol
25. března 2024
V budově městského úřadu začíná částečná rekonstrukce. Za provozu