Veselá věda hledá lektory pro svoje kroužky v Blansku

25. října 2018, tiskové zprávy, přečteno: 1898×

Baví vás pracovat s dětmi? Rádi si hrajete a objevujete? Pak je tato nabídka určena právě vám. Vědecké kroužky jsou určeny pro žáky prvního stupně, kteří se scházejí jednou týdně na šedesátiminutové lekci.

Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.

vesela-veda-20239-0_550.jpg

Organizace Veselá věda pořádá v mnoha městech republiky zábavné přírodovědné kroužky pro děti. V Blansku pracují na ZŠ Erbenově a na ZŠ a MŠ Salmově.

„Přihlásilo se nám hodně dětí, proto stále hledáme lektory, abychom mohli uspokojit jejich mimořádný zájem a kroužky pro ně na školách zorganizovat. Naším posláním je rozvoj dětí, jejich přirozené zvídavosti a talentu prostřednictvím podpory zájmu o zkoumání přírody a jejích zákonitostí,“ vysvětluje Marie Fialová z Veselé vědy.

Děti díky vlastní zkušenosti s objevováním světa přírodních věd získávají pozitivní postoj k vědě, k výzkumu a technický oborům. „Naše kroužky mají za cíl ukázat dětem biologii, chemii a fyziku jako svět plný záhad a tajemství, která stojí za to prozkoumat,“ upřesnila Fialová.

Děti pracují individuálně, každý dělá svůj pokus. Malým vědcům je poskytnut bezpečný prostor, kde mohou svobodně zkoumat „co to udělá“, lektoři jsou tak průvodci dětí, nabízejí jim osvědčený postup, ale zároveň je podporují v experimentování, v objevování vlastních cest. Děti se tak učí prostřednictvím vlastního prožitku a zkušenosti.

„Věříme, že právě taková zkušenost je silnějším nositelem informací než virtuální zážitky z TV a internetu,“ dodala Marie Fialová na závěr.

Více o Veselé vědě se dozvíte na www.veselaveda.cz. Najdete zde veškeré informace jak pro zájemce o vedení kroužků, tak pro děti i jejich rodiče, které by se chtěly v rámci blanenských kroužků ještě přidat.

red