Město Blansko BLANSKO Město Blansko Vítání svatého Martina Blanensko.cz

Výběrové řízení na funkci: vedoucí odboru kancelář tajemníka

22. listopadu 2018, zprávy z MěÚ, přečteno: 783×

Město Blansko vyhlašuje výběrové řízení na funkci vedoucí odboru kancelář tajemníka. Lhůta pro podání písemné přihlášky je 12. prosince 2018.

Požadované obecné předpoklady:

  • státní občan ČR, případně cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt
  • občanská a morální bezúhonnost

Požadované kvalifikační předpoklady:

  • ukončené vysokoškolské vzdělání (právní směr výhodou)

Další požadované předpoklady:

  • organizační schopnosti
  • umění jednat s lidmi (velmi dobré komunikační schopnosti)
  • praxe ve vedoucí funkci min. 2 roky
  • znalost zákona o obcích
  • znalost problematiky GDPR (včetně úkolů pověřence pro ochranu osobních údajů)
  • znalost zákona o svobodném přístupu k informacím
  • znalost problematiky krizového řízení výhodou
  • znalost problematiky cestovního ruchu výhodou
  • znalost práce na PC
  • praxe ve veřejné správě výhodou
  • řidičský průkaz sk. B

Způsob, termín a místo nástupu:

  • pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup k 01.03.2019, nebo dle dohody, MěÚ Blansko

Platové zařazení:

  • řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, nařízením vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, a předpisy souvisejícími, platová třída 11

Lhůta pro podání písemné přihlášky:

  • 12.12.2018

Náležitosti přihlášky:

  • jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, kontaktní telefon, datum a podpis
  • životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
  • výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely tohoto výběrového řízení ve smyslu Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) ke zpracování, shromažďování, užívání a uchovávání jeho osobních údajů za účelem výběrového řízení
  • osvědčení (nebo čestné prohlášení o jeho vyžádání) a čestné prohlášení podle § 4 zákona č. 451/1991 Sb. – nevztahuje se na uchazeče narozené po 1. prosinci 1971

Písemnou přihlášku spolu s požadovanými doklady a přílohami doručte v zalepené obálce se značkou „OKT – NEOTVÍRAT“ na adresu:

Město Blansko
Ing. Josef Kupčík, tajemník
nám. Svobody 32/3
678 01 Blansko.

Nevyžádané dokumenty a doklady budou po ukončení výběrového řízení skartovány.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

odbor kancelář tajemníka

 

Brzy v Blansku


19.12. 16:00 h, nám. Republiky
Radniční punčování
22.12. 15:00 h, nám. Republiky
Čtvrtá adventní sobota – Mrazík