Výběrové řízení na funkci: referent sociálních věcí
20. prosince 2019, zprávy z MěÚ, přečteno: 2153×
Město Blansko vyhlašuje výběrové řízení na funkci referent sociálních věcí v oddělení sociálně právní ochrany dětí odboru sociálních věcí MěÚ Blansko. Lhůta pro podání písemné přihlášky je do 17. ledna 2020.
Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.
Článek měl omezenou platnost.
Informace v něm uvedené nemusí být již aktuální.
Požadované obecné předpoklady:
- státní občan ČR, případně cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt
- občanská a morální bezúhonnost
Požadované kvalifikační předpoklady:
- vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost, nebo
- vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku (ukončené nejpozději ke dni nástupu)
Další požadované předpoklady:
- znalost právních předpisů v dané oblasti, zejména zákon o sociálně-právní ochraně dětí, občanský zákoník, část druhá – rodinné právo, trestní zákoník, zákon o odpovědnosti mládeže za protiprávní činy a o soudnictví ve věcech mládeže a zákon o výkonu ústavní výchovy
- znalost správního řádu
- umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti)
- odpovědnost, tvořivý přístup, týmová spolupráce, flexibilita
- znalost práce na PC
- řidičský průkaz sk. B
- praxe ve veřejné správě vítána
Způsob, termín a místo nástupu:
- pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup k 01.03.2020 nebo dle dohody, MěÚ Blansko
Platové zařazení:
- řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, nařízením vlády č. 341/2017 Sb., a předpisy souvisejícími, platová třída 11
Lhůta pro podání písemné přihlášky:
- 17.01.2020
Náležitosti přihlášky:
- jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, kontaktní telefon, datum a podpis
- životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
- výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Písemnou přihlášku spolu s požadovanými doklady a přílohami doručte v zalepené obálce se značkou „SOC – NEOTVÍRAT“ na adresu:
Město Blansko,
Ing. Josef Kupčík, tajemník,
nám. Svobody 32/3,
678 01 Blansko.
Nevyžádané dokumenty a doklady budou po ukončení výběrového řízení skartovány.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Uchazeč bere na vědomí, že město Blansko bude pro účely tohoto výběrového řízení zpracovávat jeho osobní údaje uvedené v části „náležitosti přihlášky“, a to v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).
vložil: Kryštof Severa, redaktor
Další články v kategorii „zprávy z MěÚ“
12. února 2025
Staveniště nového krytého bazénu doplnil věžový jeřáb
12. února 2025
Radní schválili výběr firmy na opravy chodníků, město hledá zhotovitele dalších projektů
10. února 2025
Blansko slaví 120 let od povýšení na město
3. února 2025
Městský úřad čeká další rekonstrukce. Práce budou probíhat za provozu.
3. února 2025
OBRAZEM: Světový šampion zaplnil kino, plesalo se i sportovalo
31. ledna 2025
Město i letos podpoří kastrace koček
28. ledna 2025
Radní schválili modernizaci kamerového systému, výběr firmy na opravu úřadu, zabývali se i vyúčtováním tepla z CZT za rok 2024
27. ledna 2025
Blanenský zámek se dočká nových toalet pro návštěvníky
22. ledna 2025
Krajští radní mimořádně jednali s radními z Blanska
20. ledna 2025
Nový bazén: dělníci už zakládají nový objekt