Město vyhlašuje výběrové řízení na funkci vedoucí odboru správy a rozvoje města
22. května 2020, zprávy z MěÚ, přečteno: 1747×
Město Blansko vyhlašuje výběrové řízení na funkci vedoucí odboru správy a rozvoje města. Zájemci mohou podávat přihlášky do 9. června 2020.
Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.
Článek měl omezenou platnost.
Informace v něm uvedené nemusí být již aktuální.
Město Blansko vyhlašuje
výběrové řízení na funkci: vedoucí odboru správy a rozvoje města
Požadované obecné předpoklady:
- - státní občan ČR, případně cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt
- - občanská a morální bezúhonnost
Požadované kvalifikační předpoklady:
- - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
Další požadované předpoklady:
- - umění jednat s lidmi, dobré komunikační schopnosti
- - schopnost samostatné práce a aktivního přístupu k řešení problémů
- - orientace v ekonomické agendě územních samosprávných celků
- - znalost zákona o obcích
- - znalost zákona o zadávání veřejných zakázek
- - praxe ve vedoucí funkci min. 4 roky
- - praxe ve veřejné správě min. 2 roky
- - znalost práce na PC
- - řidičský průkaz sk. B
Způsob, termín a místo nástupu: pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup k 01.08.2020 nebo dle dohody.
Platové zařazení: řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, nařízením vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, a předpisy souvisejícími, platová třída 11
Lhůta pro podání písemné přihlášky: 09.06.2020
Náležitosti přihlášky:
- - jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, kontaktní telefon, datum a podpis
- - životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
- - výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Písemnou přihlášku spolu s požadovanými doklady a přílohami doručte v zalepené obálce se značkou „SRM vedoucí – NEOTVÍRAT“ na adresu:
Město Blansko, Ing. Josef Kupčík, tajemník, nám. Svobody 32/3, 678 01 Blansko.
Nevyžádané dokumenty a doklady budou po ukončení výběrového řízení skartovány.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Uchazeč bere na vědomí, že město Blansko bude pro účely tohoto výběrového řízení zpracovávat jeho osobní údaje uvedené v části „náležitosti přihlášky“, a to v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).
Ing. Josef Kupčík, tajemník MěÚ Blansko
vložil: Michal Záboj, redaktor / tiskové oddělení
Další články v kategorii „zprávy z MěÚ“
17. května 2024
Střelecké závody přilákaly strážníky z celé republiky
16. května 2024
Školáci bojovali o postup do krajského kola Dopravní soutěže mladých cyklistů
9. května 2024
Radní odsouhlasili opravu městských bytů i zřízení přípravných tříd základních škol
8. května 2024
Město si připomnělo 79 let od konce druhé světové války
6. května 2024
Město vyhlašuje další ročník soutěže Blansko kvete
29. dubna 2024
Ve Dvorské ulici se už překládá vodovod, město opraví i komunikaci
26. dubna 2024
Na Zborovcích začaly opravy výtluků, práce se postupně přesunou do celého města
26. dubna 2024
V květnu se mění systém zpoplatněného parkování v Blansku
23. dubna 2024
Město hledá firmu na opravu běžecké dráhy i zázemí pro fotbalisty
23. dubna 2024
Blansko slavnostně přivítalo nové občánky