Propagační materiály pokřtěny borůvkovým pivem
21. ledna 2009, ostatní, přečteno: 3699×
Slavnostní zahájení veletrhu Regiontour provázelo představení nových propagačních materiálů pro turistickou sezonu 2009.
Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.
Stolní kalendář s fotografiemi, kalendář sportovních, kulturních a vůbec všech zajímavých akcí v regionu Blanenska a Boskovicka a veletržní vydání novin Doma v Moravském krasu pokřtili zástupci společně vystavujících organizací novým produktem – borůvkovým pivem Modrá luna.
Zleva pivem křtí: Hubert Adámek – vedoucí propagace Pivovaru Černá Hora, Jaroslav Dohnálek – starosta Boskovic, Lubomír Toufar – místostarosta města Blanska a Ivo Polák – radní Jihomoravského kraje. Foto: S. Mrázek
Společná expozice na veletrhu Regiontour v Brně je jen jedním z mnoha bodů smlouvy uzavřené v Černé Hoře, která funguje dle představ všech signatářů. Spolupráce na společné propagaci a v oblasti turistiky je na velmi dobré úrovni, což potvrdili všichni ze zúčastněných.
Další články v kategorii „ostatní“
24. dubna 2024
Studenti gymnázia přivítali návštěvu z Německa
16. dubna 2024
Jak vyzrát na matematiku
12. dubna 2024
Klub seniorů Blansko hledá členy
11. dubna 2024
Lidé darovali psům z útulku konzervy a pamlsky. Přispěli i prodavači
6. dubna 2024
Nemocnice Blansko připravuje stavbu rotační lůžkové jednotky
4. dubna 2024
V ulicích Blanska můžete pátrat po Rychlých šípech
3. dubna 2024
Březen na ZŠ Erbenova – akce pro veřejnost a mimořádné úspěchy žáků
2. dubna 2024
OBRAZEM: Velikonoční svátky v Blansku i pochod za sněženkou
30. března 2024
Zubní pohotovost v dubnu
22. března 2024
Farmářské trhy letos začínají v sobotu 23. března