Propagační materiály pokřtěny borůvkovým pivem
21. ledna 2009, ostatní, přečteno: 3081×
Slavnostní zahájení veletrhu Regiontour provázelo představení nových propagačních materiálů pro turistickou sezonu 2009.
Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.
Stolní kalendář s fotografiemi, kalendář sportovních, kulturních a vůbec všech zajímavých akcí v regionu Blanenska a Boskovicka a veletržní vydání novin Doma v Moravském krasu pokřtili zástupci společně vystavujících organizací novým produktem – borůvkovým pivem Modrá luna.
Zleva pivem křtí: Hubert Adámek – vedoucí propagace Pivovaru Černá Hora, Jaroslav Dohnálek – starosta Boskovic, Lubomír Toufar – místostarosta města Blanska a Ivo Polák – radní Jihomoravského kraje. Foto: S. Mrázek
Společná expozice na veletrhu Regiontour v Brně je jen jedním z mnoha bodů smlouvy uzavřené v Černé Hoře, která funguje dle představ všech signatářů. Spolupráce na společné propagaci a v oblasti turistiky je na velmi dobré úrovni, což potvrdili všichni ze zúčastněných.
Další články v kategorii „ostatní“
7. dubna 2021
Zubní pohotovost v dubnu 2021
30. března 2021
Od příštího týdne ubude vlakových spojů, v prosinci se doprava do Brna zastaví úplně
2. března 2021
Modelář Miroslav Mužík z Blanska rozluštil plány mistra Leonarda, získal ocenění
20. února 2021
Základní škola Salmova dostala bezkontaktní digitální teploměry
16. února 2021
Zdravotníkům v nemocnici teď pomáhají také hasiči
11. února 2021
Výtěžek z Tříkrálové sbírky v regionu poslouží nejen pro mobilním hospic
6. února 2021
Nemocnice nakoupila nová polohovací lůžka. Zvýší kvalitu péče o pacienty
4. února 2021
Zubní pohotovost v únoru 2021
30. ledna 2021
Útulek pro psy slaví 20 let. A sbírá ocenění
28. ledna 2021
Mezigenerační komunikace nyní funguje i na dálku