Vyhodnocení Dotazníku k úrovni služeb Městského úřadu Blansko za rok 2011
10. ledna 2012, zprávy z MěÚ, přečteno: 2793×
V září 2011 proběhlo mezi občany města Blanska dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zjistit, jak jsou občané spokojení s činností Městského úřadu Blansko a s vybranými službami, které občanům poskytuje. Stručný přehled nejdůležitějších výsledků dotazníku vám nyní předkládáme.
Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.
Přestože možnost vyplnit dotazník využila jen poměrně malá skupina z potenciálních respondentů, vedení města děkuje všem, kteří tak učinili, neboť i to je jedna z důležitých forem jakou se mohou občané na správě města podílet.
Některé z námětů vznesených občany byly zohledněny v přípravách rozpočtu na rok 2012, jiné budou naopak vyžadovat více času na přípravu, zajištění jejich financování a realizaci.
Výsledky dotazníku každopádně představují důležitou zpětnou vazbu, ale také určitý odrazový můstek pro sledování trendu, jakým se budou jeho výsledky a náměty občanů ubírat v dalších letech. Záměrem vedení města je totiž tento dotazník každoročně na podzim opakovat a dosažené meziroční výsledky srovnávat.
Počet odevzdaných dotazníků: 141
Z toho mužů: 58
Z toho žen: 71
Neuvedeno pohlaví: 12
Průměrný věk respondentů (tam, kde byl uveden): 51,3 roků
Dosažené průměrné známky
Míra spokojenosti s (se) | průměrná dosažená známka |
---|---|
1) obecně s kvalitou služeb a poradenství MěÚ | 2,77 |
2) s rozsahem úředních hodin na MěÚ Blansko | 2,47 |
3) s vlídností a přístupem zaměstnanců města | 2,58 |
4) s čekací dobou vyřízení podání na MěÚ | 2,82 |
5) s mírou nestrannosti úředníků MěÚ Blansko | 2,74 |
6) s informačním systémem v budovách MěÚ | 2,28 |
7) s přehledností a dostupností formulářů MěÚ | 2,19 |
8) s možností využití služeb úřadu přes internet | 2,46 |
9) s úrovní stránek www.blansko.cz | 2,47 |
10) s prací Městské policie Blansko | 2,81 |
11) s obsahem Zpravodaje města Blanska | 2,31 |
12) s vysíláním Televize Blansko | 2,27 |
13) s prací Informační kanceláře Blanka | 2,03 |
14) s možnostmi parkování u budov MěÚ | 3,29 |
15) s bezbariérovostí budovy nám. Republiky 1 | 2,11 |
16) s bezbariérovostí budovy nám. Svobody 3 | 2,98 |
17) s kvalitou informací poskytovaných MěÚ | 2,57 |
18) s transparentností činností MěÚ | 2,97 |
19) s mírou zapojení občanů do rozhodování | 3,38 |
20) s vlivem MěÚ na kvalitu života občanů města | 3,06 |
Nejlépe hodnocená oblast:
13. otázka – práce Blanenské informační kanceláře Blanka.
Nejhůře hodnocená oblast:
19. otázka – míra zapojení občanů do rozhodování.
Další články v kategorii „zprávy z MěÚ“
29. března 2024
Město obnovuje tradici oceňování významných blanenských osobností
28. března 2024
Město ocenilo učitele mateřských i základních škol
25. března 2024
V budově městského úřadu začíná částečná rekonstrukce. Za provozu
20. března 2024
Výběr zhotovitele na nový krytý bazén je stále v procesu
19. března 2024
Radní schválili dotaci na doplnění cyklostezky nebo akční plán na rok 2024
18. března 2024
Výsadba stromů ve městě začala dříve
11. března 2024
Opravy kanalizačních šachet změní dopravu v centru města
6. března 2024
Na veřejném setkání představili plán na zjednosměrnění ulic
6. března 2024
Radní schválili programové dotace pro sport i kulturu na rok 2024
4. března 2024
Policie bilancuje rok 2023. Přibylo trestných činů a ubylo přestupků