Výběrové řízení na vedoucí/ho oddělení sociální pomoci
22. června 2012, zprávy z MěÚ, přečteno: 3654×
Město Blansko vyhlašuje výběrové řízení na funkci: vedoucí oddělení sociální pomoci v odboru sociálních věcí MěÚ Blansko.
Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.
Požadované obecné předpoklady:
-
státní občan ČR, případně cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt
-
občanská a morální bezúhonnost
Požadované kvalifikační předpoklady:
-
ukončené vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském nebo magisterském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku
Další požadované předpoklady:
-
organizační schopnosti
-
umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti)
-
zkušenosti s vedením kolektivu výhodou
-
dobrá znalost právních předpisů v oblasti sociální pomoci, a to zejména zákona o pomoci v hmotné nouzi, zákona o sociálních službách, zákona o poskytování dávek osobám se zdravotním postižením, zákona o státní sociální podpoře a přehled o souvisejících právních předpisech
-
znalost správního řádu
-
znalost práce na PC
-
řidičský průkaz sk. B
-
praxe ve veřejné správě vítána
Způsob, termín a místo nástupu:
-
pracovní poměr na dobu určitou, zástup za rodičovskou dovolenou do 15.02.2015, nástup k 01.11.2012 nebo dle dohody, MěÚ Blansko
Platové zařazení:
-
řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, nařízením vlády č. 564/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, a předpisy souvisejícími, platová třída 10
Lhůta pro podání písemné přihlášky:
-
31.07.2012
Náležitosti přihlášky:
-
jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, kontaktní telefon, datum a podpis
-
životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
-
výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
-
ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
-
souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely tohoto výběrového řízení ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů
Písemnou přihlášku spolu s požadovanými doklady a přílohami doručte v zalepené obálce se značkou „SOC – NEOTVÍRAT“ na adresu:
Město Blansko
Ing. Josef Kupčík, tajemník
nám. Svobody 3
678 24 Blansko
Nevyžádané dokumenty a doklady budou po ukončení výběrového řízení skartovány.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Ing. Josef Kupčík
vložil: Josef Hejč, zaměstnanec / odbor hospodářské správy
Další články v kategorii „zprávy z MěÚ“
14. července 2025
Práce na nosné konstrukci nového krytého bazénu v Blansku finišují
2. července 2025
U sochy legionáře si po 108 letech připomněli bitvu u Zborova
30. června 2025
Blanenské školy o prázdninách čeká modernizace
28. června 2025
Dopravní hřiště nabídne rozšířený provoz o letních prázdninách
26. června 2025
Zastupitelé schválili závěrečný účet města, dotaci hokejistům i úsekové měření ve Křtinách
25. června 2025
Radní přidělili dotace, řešili také revitalizaci Palavy nebo další opravy haly Mlýnská
23. června 2025
Dvůr Dělnického domu dostane nové dláždění
19. června 2025
Modernizace a stěhování dočasně omezí služby řidičských průkazů a živnostenského úřadu
16. června 2025
Restaurátor očistil kamenné sochy a busty ve městě
11. června 2025
Radní udělali další krok v přípravě stavby nové lávky na sportovní ostrov