Výběrové řízení na funkci: referent komunální údržby
10. dubna 2019, zprávy z MěÚ, přečteno: 1819×
Město Blansko vyhlašuje výběrové řízení na funkci referent komunální údržby v oddělení komunální údržby odboru komunální údržby Městského úřadu Blansko. Lhůta pro podání písemné přihlášky je do 26. dubna.
Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.
Článek měl omezenou platnost.
Informace v něm uvedené nemusí být již aktuální.
Požadované obecné předpoklady:
- státní občan ČR, případně cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt
- občanská a morální bezúhonnost
Požadované kvalifikační předpoklady:
- vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání s maturitou technického směru
Další požadované předpoklady:
- znalost problematiky oprav a rekonstrukcí místních komunikací včetně dopravního značení
- flexibilita a umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti)
- schopnost samostatné práce a aktivního přístupu k řešení problémů
- orientace v zákoně o obcích a ve stavebním zákoně
- základní znalost zákona o zadávání veřejných zakázek výhodou
- znalost práce na PC
- řidičský průkaz sk. B
- praxe ve veřejné správě výhodou
Způsob, termín a místo nástupu:
- pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup k 01.06.2019 nebo dle dohody, MěÚ Blansko
Platové zařazení:
- řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, nařízením vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, a předpisy souvisejícími, platová třída 10
Lhůta pro podání písemné přihlášky:
- 26.04.2019
Náležitosti přihlášky:
- jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, kontaktní telefon, datum a podpis
- životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
- výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely tohoto výběrového řízení ve smyslu Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) ke zpracování, shromažďování, užívání a uchovávání jeho osobních údajů za účelem výběrového řízení
Písemnou přihlášku spolu s požadovanými doklady a přílohami doručte v zalepené obálce se značkou „KOM – NEOTVÍRAT“ na adresu:
Město Blansko
Ing. Josef Kupčík, tajemník
nám. Svobody 32/3
678 01 Blansko.
Nevyžádané dokumenty a doklady budou po ukončení výběrového řízení skartovány.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Další články v kategorii „zprávy z MěÚ“
3. února 2025
Městský úřad čeká další rekonstrukce. Práce budou probíhat za provozu.
3. února 2025
OBRAZEM: Světový šampion zaplnil kino, plesalo se i sportovalo
31. ledna 2025
Město i letos podpoří kastrace koček
28. ledna 2025
Radní schválili modernizaci kamerového systému, výběr firmy na opravu úřadu, zabývali se i vyúčtováním tepla z CZT za rok 2024
27. ledna 2025
Blanenský zámek se dočká nových toalet pro návštěvníky
22. ledna 2025
Krajští radní mimořádně jednali s radními z Blanska
20. ledna 2025
Nový bazén: dělníci už zakládají nový objekt
15. ledna 2025
Radní schválili podobu projektů, přípravu architektonické soutěže i udržení lékařské pohotovosti
13. ledna 2025
Nový vodovod i dvojice chodníků v Sadové ulici jsou dokončeny
9. ledna 2025
Nový vstup propojil baseballový stadion s cyklostezkou