Výběrové řízení na funkci: referent komunální údržby
10. dubna 2019, zprávy z MěÚ, přečteno: 1656×
Město Blansko vyhlašuje výběrové řízení na funkci referent komunální údržby v oddělení komunální údržby odboru komunální údržby Městského úřadu Blansko. Lhůta pro podání písemné přihlášky je do 26. dubna.
Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.
Článek měl omezenou platnost.
Informace v něm uvedené nemusí být již aktuální.
Požadované obecné předpoklady:
- státní občan ČR, případně cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt
- občanská a morální bezúhonnost
Požadované kvalifikační předpoklady:
- vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání s maturitou technického směru
Další požadované předpoklady:
- znalost problematiky oprav a rekonstrukcí místních komunikací včetně dopravního značení
- flexibilita a umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti)
- schopnost samostatné práce a aktivního přístupu k řešení problémů
- orientace v zákoně o obcích a ve stavebním zákoně
- základní znalost zákona o zadávání veřejných zakázek výhodou
- znalost práce na PC
- řidičský průkaz sk. B
- praxe ve veřejné správě výhodou
Způsob, termín a místo nástupu:
- pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup k 01.06.2019 nebo dle dohody, MěÚ Blansko
Platové zařazení:
- řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, nařízením vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, a předpisy souvisejícími, platová třída 10
Lhůta pro podání písemné přihlášky:
- 26.04.2019
Náležitosti přihlášky:
- jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, kontaktní telefon, datum a podpis
- životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
- výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely tohoto výběrového řízení ve smyslu Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) ke zpracování, shromažďování, užívání a uchovávání jeho osobních údajů za účelem výběrového řízení
Písemnou přihlášku spolu s požadovanými doklady a přílohami doručte v zalepené obálce se značkou „KOM – NEOTVÍRAT“ na adresu:
Město Blansko
Ing. Josef Kupčík, tajemník
nám. Svobody 32/3
678 01 Blansko.
Nevyžádané dokumenty a doklady budou po ukončení výběrového řízení skartovány.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Další články v kategorii „zprávy z MěÚ“
28. března 2024
Město ocenilo učitele mateřských i základních škol
25. března 2024
V budově městského úřadu začíná částečná rekonstrukce. Za provozu
20. března 2024
Výběr zhotovitele na nový krytý bazén je stále v procesu
19. března 2024
Radní schválili dotaci na doplnění cyklostezky nebo akční plán na rok 2024
18. března 2024
Výsadba stromů ve městě začala dříve
11. března 2024
Opravy kanalizačních šachet změní dopravu v centru města
6. března 2024
Na veřejném setkání představili plán na zjednosměrnění ulic
6. března 2024
Radní schválili programové dotace pro sport i kulturu na rok 2024
4. března 2024
Policie bilancuje rok 2023. Přibylo trestných činů a ubylo přestupků
28. února 2024
Blanenské mateřské i základní školy budou otevřené i o prázdninách