Městský úřad se v pondělí 16. 3. zavře, úředníci budou na telefonu či e-mailu

16. března 2020, zprávy z MěÚ, přečteno: 2088×

S ohledem na usnesení vlády č. 217 ze dne 15. března o přijetí krizového opatření se v pondělí 16. března 2020 ruší osobní kontaktní úřední styk s veřejností ve všech budovách Městského úřadu Blansko. Úřední hodiny zůstávají beze změny, osobní kontakt ale bude nahrazený písemným, elektronickým či telefonickým kontaktem.

Článek měl omezenou platnost.
Informace v něm uvedené nemusí být již aktuální.

"K omezení kontaktu zaměstnanců s veřejností jsme byli nuceni přistoupit do doby, než se podaří zajistit ochranné pomůcky, jejichž slíbená dodávka zatím nedorazila. O fungování úřadu v dalších dnech budeme veřejnost informovat," uvedl starosta Blanska Jiří Crha.

Úředníci budou v práci a lidé se na ně mohou obrátit telefonem i e-mailem, na vyžádání jim zašlou také potřebné formuláře elektronickou cestou. O tom, jak se opatření změní v následujících dnech, vás budeme informovat.

Podle nařízení vlády ale mají úřady do týdne omezit režim tak, že pro veřejnost budou otevřeny maximálně dva dny v týdnu po dobu nejvýše tří hodin. Lidé by měli odložit vše, co snese odklad, a vyřizovat jen to nejnutnější.

Město nyní hledá cesty, jak zajistit roušky, jejichž dodávku slibovala vláda už na minulý týden, vlastní cestou. Pro zaměstnance Nemocnice Blansko je budou vyrábět švadlenky z blanenské farnosti, město s žádostí o pomoc s výrobou roušek nyní oslovuje i soukromé firmy a chráněné dílny.

 

 

 

   vložil: Pavla Komárková, vedoucí odboru / odbor vnějších vztahů

Sdílet odkaz na: Facebook Twitter