Městský úřad od pondělí 20. dubna rozšíří úřední hodiny

15. dubna 2020, zprávy z MěÚ, přečteno: 1910×

Na základě mimořádného opatření ministerstva zdravotnictví bude Městský úřad Blansko s účinností od pondělí 20. dubna 2020 pro veřejnost v provozu v úředních hodinách platících před vyhlášením nouzového stavu.

Článek měl omezenou platnost.
Informace v něm uvedené nemusí být již aktuální.

V pondělí a ve středu bude úřad pro veřejnost otevřený v době od 8:00 do 17:00 hodin. Lidé, kteří potřebují vyřídit záležitosti týkající se dokladů či registrace vozidel, se ale mohou objednávat i na úterý nebo pátek.

„Na úterý a pátek se bude možné objednávat v rezervačním systému dostupném na webových stránkách města k vyřízení agend odboru vnitřních věcí – tj. v záležitostech tykajících se občanských průkazů, cestovních dokladů, matriky, evidence obyvatel a ohlašovny, ověřování podpisů a listin, řidičských průkazů či registru vozidel,“ potvrdil tajemník městského úřadu Josef Kupčík.

Úřad bude v těchto dnech uzavřený, pověřený zaměstnanec bude do budovy vpouštět pouze ty osoby, které doloží, že jsou objednané v rezervačním systému. Ve vestibulech budov budou umístěny dezinfekční prostředky na ruce.

„Aby bylo zajištěno, že se občané nebudou setkávat ve vyšších počtech, bude mít každý rezervovanou půlhodinu na vyřízení záležitosti, u oddělení dopravně správních agend hodinu,“ uvedl vedoucí odboru vnitřních věcí Radek Gajdošík.

Informační kancelář Blanka zůstane i nadále uzavřena, opatření ministerstva zdravotnictví se jí netýká. Poradna pro rodinu, manželství a mezilidské vztahy bude mít otevřeno v původních hodinách v pondělí a ve středu.

Lidé dál mohou s úředníky komunikovat bez omezení e-mailem, telefnicky i písemně, podání bude možné i nadále učinit také do označených schránek na budovách úřadu.

 

   vložil: Pavla Komárková, vedoucí odboru / odbor vnějších vztahů

Sdílet odkaz na: Facebook Twitter