Město vyhlašuje výběrové řízení na funkci vedoucí odboru správy a rozvoje města
22. května 2020, zprávy z MěÚ, přečteno: 1683×
Město Blansko vyhlašuje výběrové řízení na funkci vedoucí odboru správy a rozvoje města. Zájemci mohou podávat přihlášky do 9. června 2020.
Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.
Článek měl omezenou platnost.
Informace v něm uvedené nemusí být již aktuální.
Město Blansko vyhlašuje
výběrové řízení na funkci: vedoucí odboru správy a rozvoje města
Požadované obecné předpoklady:
- - státní občan ČR, případně cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt
- - občanská a morální bezúhonnost
Požadované kvalifikační předpoklady:
- - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
Další požadované předpoklady:
- - umění jednat s lidmi, dobré komunikační schopnosti
- - schopnost samostatné práce a aktivního přístupu k řešení problémů
- - orientace v ekonomické agendě územních samosprávných celků
- - znalost zákona o obcích
- - znalost zákona o zadávání veřejných zakázek
- - praxe ve vedoucí funkci min. 4 roky
- - praxe ve veřejné správě min. 2 roky
- - znalost práce na PC
- - řidičský průkaz sk. B
Způsob, termín a místo nástupu: pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup k 01.08.2020 nebo dle dohody.
Platové zařazení: řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, nařízením vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, a předpisy souvisejícími, platová třída 11
Lhůta pro podání písemné přihlášky: 09.06.2020
Náležitosti přihlášky:
- - jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, kontaktní telefon, datum a podpis
- - životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
- - výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Písemnou přihlášku spolu s požadovanými doklady a přílohami doručte v zalepené obálce se značkou „SRM vedoucí – NEOTVÍRAT“ na adresu:
Město Blansko, Ing. Josef Kupčík, tajemník, nám. Svobody 32/3, 678 01 Blansko.
Nevyžádané dokumenty a doklady budou po ukončení výběrového řízení skartovány.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Uchazeč bere na vědomí, že město Blansko bude pro účely tohoto výběrového řízení zpracovávat jeho osobní údaje uvedené v části „náležitosti přihlášky“, a to v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).
Ing. Josef Kupčík, tajemník MěÚ Blansko
vložil: Michal Záboj, redaktor / odbor vnějších vztahů
Další články v kategorii „zprávy z MěÚ“
27. listopadu 2023
Palavu doplnily dřevěné sochy
23. listopadu 2023
Odběratelé získali informace o provozu CZT v Blansku v příštím roce
15. listopadu 2023
Nový strategický plán už má konkrétní podobu. Pošlete svoje připomínky
15. listopadu 2023
Město připravuje projekt na přestavbu haly v Údolní ulici. Radní schválili rozpočet i poskytnutí dotací
11. listopadu 2023
Vzpomínkový akt připomněl Den válečných veteránů
8. listopadu 2023
Před knihovnou začaly úpravy prostranství a instalace posezení
6. listopadu 2023
Na hřbitově začala stavba kolumbária. Zájemci už se mohou hlásit
3. listopadu 2023
Zástupci Blanska navštívili partnerské město Mürzzuschlag
2. listopadu 2023
Nové parkoviště i chodníky ve vnitrobloku v ulici Poříčí už jsou hotové
1. listopadu 2023
Skončila rekonstrukce horní části Údolní ulice, do lokality se vrátil jednosměrný provoz