Cvičení Aerobic Teamu Orel Blansko

6. září 2008, sport, přečteno: 6958×

Cvičení aerobiku pro všechny věkové generace.

Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.

AEROBIC TEAM OREL BLANSKO PRO ŠKOLNÍ ROK 2008–2009 NABÍZÍ CVIČENÍ AEROBIKU PRO VŠECHNY VĚKOVÉ KATEGORIE PŘIHLAŠOVAT SE MŮŽETE PŘÍMO V HODINÁCH.

PRO DĚTI
začínáme 8. 9. 2008

PŘEDŠKOLNÍ DĚTI – OD ŘÍJNA CVIČENÍ VE ŠKOLKÁCH

PŘEDŠKOLNÍ přijďte si zacvičit, přijďte si hrát, své tělo pobavit a při tom se smát. Tréninky čt 17.00–18.00 malá tělocvična OA. Trenérka: Darina Grulichová.

PRVŇÁČCI hry, říkadla, tanec, akrobacie, gymnastika, aerobik a protahování. Tréninky po, čt 17.00–18.00 malá tělocvična OA. Trenérka: Darina Grulichová.

PRVNÍ STUPEŇ (2.–4. třída) – začíná škola, aerobik vás volá. Tréninky po, čt 16.00–17.00 malá tělocvična OA. Trenérka: Jitka Staňková.

DRUHÝ STUPEŇ (4.–X. třída) – pokračování v rozvoji schopností a dovedností. Pódiové skladby, aerobik soutěže. Tréninky po, čt 17.00–18.30 ZŠ Erbenova. Trenérky: Romana Matušková, Dana Mynaříková, Markéta Kolářová.

VRCHOLOVÉ SOUTĚŽE SPORTOVNÍ AEROBIK A FITNESS PRO POKROČILÉ

FITNESS AEROBIK pro pokročilé se zaměřením na step aerobik. Účast na celorepublikových a postupových soutěží fitness. Trénink 3× týdně. Trenérka: Zuzka Helánová.

SPORT AEROBIK pro pokročilé (ročník narození 97 a mladší) Trénink 3× týdně. Trenérka: Mgr. Ivana Klimešová. Přihlásit se je nutné telefonicky nebo přes e-mail.

PRO DOSPĚLÉ
začínáme od 15. 9. 2008

AEROBIK 75 optimální zátěž 75 min. – tělocvična TJ Orel na Starém Blansku. Cvičení po, st 19.30–20.45 Orel Blansko. Cvičitelka: Veronika Řezníčková.

POWER YOGA Cvičení, posilování i protahování, zdravé nejen pro tělo. Pro ty, kterým nevyhovuje aerobik. Cvičení út, čt 19.00–20.00 malá tělocvična ZŠ TGM. Cvičitelka: Mgr. Alena Skotáková PhD (Klimešová, Skotáková).

nově LOW MIX kombinace cviků, které zharmonizují vaše tělo. Cvičení s prvky Power Yogy, Yogy, Pilates, Kalanetiky, balančního cvičení apod. specielně uspořádané pro
vytvoření harmonie těla (protažení i posílení). Vhodné i pro ženy po porodu. Cvičení út 18.00–19.00 velká tělocvična ZŠ TGM. Cvičitelka: Mgr. Ivana Klimešová.

KALANETIKA Zdravotní cvičení a posilování zejména problémových partií (boky břicho, stehna) bez poskoků se zaměřením na rovnoměrný rozvoj celého těla. Cvičení po a čt 18.00–19.00 ZŠ TGM. Cvičitelka: Květoslava Skotáková.

Informace na www.atb.unas.cz, tel. 777 649 145, ivcask@email.cz.

 
Sdílet odkaz na: Facebook Twitter