Město Blansko se v letošním roce prezentuje na pěti veletrzích cestovního ruchu

20. února 2018, cestovní ruch, přečteno: 316×

Praha, Brno, Bratislava, Ostrava a Hradec Králové. V těchto městech se na začátku roku konají veletrhy cestovního ruchu. Město Blansko se veletrhů v Praze, Brně a Bratislavě účastní již tradičně v rámci expozice Jihomoravského kraje, menší veletrhy v Ostravě a Hradci Králové pak absolvuje společně s Centrálou cestovního ruchu Jižní Moravy.

V lednu se konaly veletrhy Regiontour v Brně a Slovakiatour v Bratislavě, o víkendu 15.–18. února se pak zástupci informačních center z Blanska, Boskovic, Letovic a Moravského krasu vystřídali u prezentačních pultíků Moravského krasu a okolí na pražském veletrhu cestovního ruchu Holiday World. Kromě klasických požadavků na informace o návštěvě jeskyní Moravského krasu se v letošním roce objevily časté dotazy na programy pro rodiny s dětmi a tipy na individuální turistiku.

Ostravský veletrh Dovolená a Region, Lázeňství jsme v minulém roce absolvovali poprvé společně s MAS Moravský kras. I když ostravský veletrh patří svým rozsahem a návštěvností spíše mezi menší veletrhy, zájem veřejnosti o region, materiály a tipy na výlety a ubytování v Moravském krasu předčil očekávání vystavovatelů a ukázal, že prezentace na tomto veletrhu má svůj význam. Letošní ročník se bude konat od 2. do 4. března 2018.

Novinkou v naší veletržní prezentaci bude letos ve dnech 9.–10 března 2018 veletrh Infotour a cykloturistika. Tento veletrh je největším veletrhem cestovního ruchu v Královehradeckém a Pardubickém kraji. Naše prezentace tak bude zaměřena především na cykloturistiku na Blanensku a tipy na výlety vhodné pro cykloturisty. Věříme, že další prezentace v tomto relativně blízkém kraji přivede do Blanska a Moravského krasu další návštěvníky.

praha-42349-0_550.jpg
Stánek Moravský kras a okolí v rámci expozice Jihomoravského kraje na veletrhu cestovního ruchu Holiday World v Praze. Foto: M. Hejčová

Prezentace na těchto menších veletrzích je společnou aktivitou v rámci činnosti Destinačního managementu Moravského krasu, který v regionu koordinuje společnou propagaci v oblasti cestovního ruchu, a jehož členy jsou města, obce, podnikatelé a významné subjekty cestovního ruchu.

Martina Hejčová
vedoucí oddělení propagace a CR

 

Videožurnál

jsou ke zhlédnutí nové videopříspěvky

nejvíc se vám líbí

Videotext – textové zprávy po celý den na kanálu E8 v síti UPC.

Každý 2. a 3. víkend v měsíci vysíláme Videožurnál, v neděli po páteční tiskové konferenci vysíláme záznam tiskové konference.