Blansko představuje novinky pro turisty na Regiontouru

16. ledna 2020, cestovní ruch, přečteno: 1710×

Nové propagační materiály a krátké turistické spoty dnes město Blansko představilo na veletrhu cestovního ruchu Regiontour 2020. Ten potrvá na brněnském výstavišti až do neděle.

Prezentace Blanska a Moravského krasu bude na mezinárodním veletrhu turistických možností v regionech k vidění v pavilonu P brněnského výstaviště coby součást expozice Jihomoravského kraje.

„Na veletrhu Regiontour 2020 představujeme novinku v naší nabídce, a to sérii propagačních materiálů Kam v Blansku, kterou jsme pro letošní sezonu vytvořili díky dotaci z Jihomoravského kraje,“ uvedla vedoucí oddělení propagace a cestovního ruchu Martina Hejčová.


Stánek s propagačními brožurami navštívil také starosta města Blanska Jiří Crha a radní Ivo Stejskal, který na starost cestovní ruch

Tři nové brožurky přiblíží turistům blanenské památky, možnosti sportovních a rekreačních aktivit a místa vhodná pro rodiny s dětmi. Do vizuální prezentace v expozici jižní Moravy přispělo Blansko také svými turistickými spoty Blansko – brána Moravského krasu a Blansko – město plné života, které pro město vytvořili Radek a Jan Popelkovi.

„Domnívám se, že turistům ze zahraničí, ale i z České republiky má Blansko co nabídnout, a to nejen díky tomu, že je považováno za vstupní bránu Moravského krasu. Podle mého názoru má smysl se na veletrhu týkajícím se cestování a nabídky v regionech účastnit,“ uvedl starosta Blanska Jiří Crha.

Blanensko a Boskovicko najdete u pultíku s názvem Moravský kras a okolí. Představení turistických regionů Jihomoravského kraje totiž na veletrzích zajišťují už druhým rokem právě destinační managementy jednotlivých oblastí.


Tři nové informační brožury vám přiblíží blanenské památky, možnosti sportovních aktivit a také místa vhodná pro rodiče s dětmi

„Blansko je součástí destinace Moravský kras a okolí, jedním z našich top cílů pro letošní rok je zaměřit se právě na propagaci celé destinace a možností, které turistům nabízí. Před dokončením jsou nové webové stránky destinace, na které budou v průběhu roku navazovat další projekty,“ plánuje blanenský radní Ivo Stejskal, který má cestovní ruch na starosti.

Mezinárodní veletrh turistických možností v regionech Regiontour je spojený s veletrhem GO, který představuje tuzemské i zahraniční cestovní kanceláře a agentury. Souběžně s veletrhy probíhá v sálu pavilonu P přehlídka cestovatelských filmů, fotografií a publikací GO KAMERA, která letos připomene oslavy 100 let cestovatele Miroslava Zikmunda. Nově mají veletrhy i partnerskou zemi, letos je jí Thajsko, kam míří stále více Čechů.


U informačního pultu vás přivítá usměvavá vedoucí oddělení propagace a cestovního ruchu Martina Hejčová

I bez letenek a pasů ochutnají letos návštěvníci jídla z celého světa. Další novinkou je totiž festival GO TO FOODPARK s podtitulem Ochutnej svět, který obsadí pavilon F brněnského výstaviště. Přítomným nabídne gastrovýlet po všech pěti kontinentech, přehlídku regionálních specialit, živé kuchařské show i bohatý doprovodný program. Ten bude inspirován také Gastromapou Lukáše Hejlíka, a v Brně se tak představí 35 podniků z tohoto průvodce. Chybět nebudou ani dvě gastrovýzvy pro rekordmana Jaroslava Němce. V jedné se popere s kilovým hamburgerem, v té druhé ho čeká nejsmradlavější ryba na světě surströmming a hákarl, což je islandský pokrm připravovaný ze žraločího masa, které je při nesprávné úpravě pro člověka jedovaté.

Veletrhy GO a REGIONTOUR budou pro veřejnost otevřeny v pátek a sobotu od 10 do 18 hodin, v neděli však pouze do 16 hodin. Festival GO TO FOODPARK, bude mimo neděli otevřený až do 21 hodin. Vstupenka vyjde na 180 korun a lze ji koupit online. Další informace, například o možnostech parkování, jsou k dispozici na stránkách výstaviště.

 

   vložil: Helena Vyplelová, redaktorka / odbor vnějších vztahů

Sdílet odkaz na: Facebook Twitter