Weby firem z regionu jsou spíše průměrné úrovně

18. února 2004, ostatní, přečteno: 4438×

Předevčírem jsem se podílel na v pořadí druhém hodnocení internetových stránek firem z regionu. Nedá se říct, že by toto hodnocení dopadlo pro zúčastněné weby nějak dobře.

Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.

Jednalo se o hodnocení do seriálu „Hodnocení internetových stránek“ pro nový regionální informační server Blanensko.info a hodnotily se tentokrát stránky náhodně vybraných hotelů a firem z oblasti auto-moto.

I když se z celkových výsledků zdá, že jsem nakonec body (od 1 do 6) moc nešetřil, musím říct, že především některé vícehvězdičkové hotely by si zasloužily podstatně lepší prezentaci, než mají. Některé na mě působí tak, že byly udělány v roce 1997 a už se na ně nesáhlo.

Obzvláště v oblasti ubytování je potřeba nabízet aktuální informace a ten, kdo k tomu nabídne informace o okolí, akcích, památkách apod. si klienta získá mnohem snáze.

Internet je dnes hodně používán k vyhledání ubytování i služeb a doménu typu „http://www.examle.com/0154654354cd/“ si asi moc lidí nezapamatuje. Na stránky se asi hned tak nevrátí. S vlastní doménou působí firma mnohem věrohodněji a uživatelé si adresu stránek mnohem lépe zapamatují.

A na závěr ještě jedna věc. Některé české vyhledávače neindexují stránky v doménách .com nebo .net, prostě v jiných než v .cz, logicky je nepovažují za české stránky. V těchto doménách proto nevyhledávají a texty z těchto stránek se tak nedostávají do jejich výsledků.