Aquapark 2012: průměrná sezóna

20. září 2012, ostatní, přečteno: 3014×

Průměrná sezóna, těmito slovy lze ve stručnosti charakterizovat letošní sezonu blanenského aquaparku.

Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.

„Počasí bylo o něco lepší než loni, ale hospodářské výsledky se od čísel loňského roku nijak zvlášť neliší. Je to dáno rostoucími náklady i celospolečenskou situací. Lidé neradi otevírají peněženku a dobře si rozmýšlí, za co peníze vydají,“ domnívá se Ing. Radek Snopek, jednatel Služeb Blansko, s. r. o.

Aquapark uvedený do provozu v roce 2007 zaznamenal vrchol návštěvnosti o dva roky později, po extrémně úspěšné sezoně roku 2009, kdy areálem prošlo 51 000 návštěvníků, čísla klesají. Letmý pohled na stránky aquaparků v Kuřimi či Boskovicích prozradí důvod. Obě zařízení v roce 2010 otevřela návštěvníkům své zrekonstruované areály, což se na návštěvnosti Blanska muselo projevit.

„Konkurence je nyní větší, lidé se v regionu rozptýlí. Pro nás to znamená pokles tržeb, ale je to přirozené. V plánu jsme s tím počítali,“ říká Radek Snopek.

Blanenský aquapark tak o návštěvníky bojuje kvalitou: širokou nabídkou vodních atrakcí, která v regionu nemá obdoby, letní půjčovnou časopisů, půjčovnou sportovního vybavení a kvalitnější nabídkou občerstvení, jež bylo letos poprvé na základě výběrového řízení svěřeno soukromé firmě. „Provozovat stravovací zařízení není primárním úkolem Služeb Blansko, proto jsme na jaře zveřejnili výzvu. Jsme spokojeni, kvalita se zvýšila a hospodářský výsledek je pro nás stejný. Určitě to bylo dobré řešení,“ pochvaluje si Ing. Snopek.

Do blanenského aquaparku letos zavítalo přes 36 000 návštěvníků, z nichž mnozí využili slev nabízených formou permanentky na více vstupů, nebo percentuální slevy určené pro rodiny s dětmi, jež držiteli tzv. rodinných pasů vydávaných v rámci projektu Jihomoravského kraje.