Archiv článků
   v roce 2021

Kategorie: cestovní ruch  

 


Podle dotazníkového průzkumu informační kanceláře Blanka loni trávili turisté v regionu více času

Informační kancelář Blanka v průběhu celého roku eviduje turisty a jejich dotazy a následně zpracovává statistiky návštěvnosti. Vzhledem k velmi netradičnímu průběhu minulého roku a stejně netradiční turistické sezoně, přinesly statistiky zajímavé výsledky a trendy v porovnání s rokem 2019.


Umělé květiny z Olešnice se vyvážejí do celého světa. Počátky výroby sahají do roku 1869

Již více než 150 let se v Olešnici vyrábí umělé květiny. Počátky tradice, kterou v současnosti nese podnik Moraviaflor, sahají do poloviny 19. století. Držitelem značky Moravský kras regionální produkt se firma v porovnání s dlouholetou tradicí ale stala teprve nedávno. Certifikát s modrou kapkou nesou její ručně vyráběné květy z přírodních materiálů.


Značka podtrhuje naše spojení s regionem, kde žijeme, říká farmář Jan Sedlák

„Na Moravě, v tak trochu tajemné krajině Moravského krasu, je malá rodinná farma, kde skvělý kozí sýr připravují s láskou a péčí. I vy po její návštěvě určitě zcela propadnete kouzlu kozích sýrů.“ Tyto dvě věty vítají návštěvníky webových stránek farmy Sedlákových ze Šošůvky, která se stala jedním z vůbec prvních držitelů značky Moravský kras regionální produkt, a které se věnuje další díl našeho seriálu.